De laatste dagen voor vertrek - Reisverslag uit Werkhoven, Nederland van Eveline Seldenrust - WaarBenJij.nu De laatste dagen voor vertrek - Reisverslag uit Werkhoven, Nederland van Eveline Seldenrust - WaarBenJij.nu

De laatste dagen voor vertrek

Door: Eveline Seldenrust

Blijf op de hoogte en volg Eveline

28 Augustus 2016 | Nederland, Werkhoven

Hi allemaal,

Nog een aantal dagen en dan gaat mijn reis toch echt beginnen. Na een aantal maanden voorbereiden en uitkijken naar dit avontuur komt het nu toch wel heel dichtbij. Ik heb er erg veel zin in, maar spannend blijft het zeker ook. De meeste spullen zijn gekocht en de aankomende dagen zullen dan ook in het teken staan van inpakken en afscheid nemen.

Woensdag 31 augustus zal ik het vliegtuig naar Sri Lanka instappen met een overstap in Abu Dhabi. De eerste paar dagen in Sri Lanka heb ik nog vrij zodat ik kan wennen aan alles en iedereen. Maandag 5 september zal mijn eerste werkdag zijn en wat kijk ik daar naar uit op dit moment!!

Liefs Eveline






  • 28 Augustus 2016 - 14:50

    Winanda:

    Meid wat een spannende tijd is dit voor jou met veel verrassende dingen in het vooruitzicht. Geniet er van en voor woensdag: have a good flight and a happy landing!!!!

    Liefs

    Winanda

  • 28 Augustus 2016 - 15:38

    Jan Mondria:

    Veel succes en een goede reis, we zullen je blijven volgen. Groeten Jan en Tineke

  • 29 Augustus 2016 - 21:43

    Ria En Fokke Seldenrust:

    He Eveline. Ook wij volgen je blog. Eigenlijk volgen wij je al je hele leven. Niets nieuws dus. Ook de laatste dagen met inpakken zien we een relaxte Eveline. Letterlijk gaan we je volgen door je op te zoeken in Sri Lanka. Een rondreis door Sri Lanka en een verblijf van twee dagen in Kandy. Bij Home of Hope zien we je weer. Tot snel. Dikke kus Ria en Fokke.

  • 31 Augustus 2016 - 10:00

    Diny Suk:

    Hey Eveline.

    Was ik toch helemaal in de veronderstelling dat je gisteren al weggegaan was. Nog een fijne dag samen en we denken aan je als je in het vliegtuig stapt vanavond. Een hele goeie vlucht en goede aankomst daar.
    Lieve groeten van Tammo en Diny.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Werkhoven

Eveline

Actief sinds 26 Juli 2016
Verslag gelezen: 381
Totaal aantal bezoekers 7931

Voorgaande reizen:

31 Augustus 2016 - 31 December 2016

Sri Lanka

Landen bezocht: