De voorbereidingen - Reisverslag uit Werkhoven, Nederland van Eveline Seldenrust - WaarBenJij.nu De voorbereidingen - Reisverslag uit Werkhoven, Nederland van Eveline Seldenrust - WaarBenJij.nu

De voorbereidingen

Door: Eveline Seldenrust

Blijf op de hoogte en volg Eveline

26 Juli 2016 | Nederland, Werkhoven

Hai allemaal,

De tijd vliegt voorbij en over 5 weken vertrek ik al naar Sri Lanka. Van 31 augustus tot en met 31 december van dit jaar zal ik in dit prachtige land gaan werken en wonen. De laatste tijd begin ik me dit steeds meer te beseffen en ik krijg er dan ook steeds meer zin in. Natuurlijk vind ik het ook wel een beetje spannend om dit avontuur in m'n eentje aan te gaan.

Begin juni ben ik afgestudeerd als logopedist en hierbij wist ik één ding zeker, ik wil eerst nog op reis voordat ik opzoek ga naar een baan. Toen kwam het fantastische project waarvoor ik zal gaan werken op mijn pad. Hier was ik dan ook gelijk enthousiast over aangezien ik reizen en werkervaring opdoen nu kan gaan combineren. Tijdens mijn verblijf in Sri Lanka zal ik gaan werken bij Home of Hope Rehabilitation Centre. Dit is een stichting die kinderen met een lichamelijke en/of verstandelijke beperking therapiemogelijkheden biedt. Kinderen kunnen hier onder andere fysiotherapie en logopedie krijgen. De therapieën worden gegeven door drie Sri Lankaanse therapeuten die hierbij ondersteuning krijgen van een aantal Nederlandse stagiaires en vrijwilligers. Mocht je meer willen weten over dit project, dan kan je altijd de website even bekijken. De link hiervan zal ik onderaan mijn verslag plaatsen.

De afgelopen tijd ben ik bezig geweest met de voorbereidingen zoals het verhuren van mijn kamer in Nijmegen, het regelen van mijn vliegticket en het visum. Nu zijn het eigenlijk alleen de laatste kleine dingen nog die ik moet gaan regelen en kopen.
De komende tijd zal ik nog lekker op vakantie gaan, genieten van alles in Nederland en vooral aftellen tot de grote reis gaat beginnen!!
Door middel van deze verslagen zal ik jullie op de hoogte houden van alle dingen die ik tijdens mijn reis zal meemaken.

Website Home of Hope Rehabilitation Centre:
http://homeofhope4all.nl/

  • 26 Juli 2016 - 20:39

    Diny Suk:

    Hoi Eveline.

    Wij vinden het super dat je dit gaat doen en we zijn erg benieuwd hoe het je daar zal vergaan. Als je nog iets van ons nodig hebt laat het ons dan weten.
    Geniet de laatste weken nog even goed van ons mooie landje en van de dingen die hier zo normaal lijken maar daar heel bijzonder zullen zijn.

    Lieve groetjes van Tammo en Diny.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Werkhoven

Eveline

Actief sinds 26 Juli 2016
Verslag gelezen: 277
Totaal aantal bezoekers 7942

Voorgaande reizen:

31 Augustus 2016 - 31 December 2016

Sri Lanka

Landen bezocht: